Advertisement

Popular Posts

Perkhidmatan membasuh & mengering Soft Toy, Teddy Bear, Patung

ADVERTISEMENTS

Soft Toy atau Teddy Bear Kesayangan Kanak-kanak
Tahukan anda, kanak-kanak kecil amat sekali menyayangi patung-patung, soft toy atau kata lain, teddy bear mereka? Mereka menyayangi patung mereka seperti menyayangi diri mereka sendiri. Tak terusik kah anda, setiap kali kanak-kanak riang itu peluk patung-patung, soft toy atau kata lain, teddy bear pemberian anda kepada mereka? waduh! Ianya seperti memeluk diri anda atau kata lain, setiap kali mereka memegang patung mereka, mereka setiap kali mengingati anda!

Maafkan kami, kami di Eastica Laundry tidak berniat untuk bermain dengan emosi anda. Tapi percayalah, ianya adalah benar sekali!

Kami di Eastica Laundry memberi khidmat membasuh dan mencuci untuk anak-anak patung, soft toy, teddy bear. Selalunya, proses membasuh dan mengering mengambil masa selama dua hari untuk anda mengambilnya semula.

Eastica Laundry sentiasa menjaga hak peribadi setiap pelanggannya. Kami tahu, setiap pemberian seseorang itu perlu di hargai. Kerana, setiap barangan pemberian seseorang itu adalah kenangan dan mempunyai sentimental value yang tidak dapat di beli atau di bayar dengan wang. Ianya tidak sama sekali sama!

Jika anda berminat, anda boleh menghantar teddy bear, soft toy atau patung anak-anak anda atau pemberian orang tersayang kepada Eastica Laundry. Insyallah, we will do all the best to clean the dirt. Untuk pertanyaan, boleh lah menghubungi kami di Kedai Dobi Eastica Laundry yang berada di Ampang di talian 012 2224317.

1 comment:

  1. Masih beroperasi ke dobi ni?blh update no cnct yg terkini x?

    ReplyDelete