Advertisement

Popular Posts

Perkhidmatan mengosok. Hanya RM1 sehelai.

ADVERTISEMENTS


Eastica Laundry menyediakan perkhidmatan mengosok dengan kadar RM1 sehelai. Keistimewaan kami, setiap baju-baju yang di gosok di teliti dengan baik dan setiap baju di harumkan dengan pewangi. So, baju gosokkan kami adalah wangi-wangi belaka.

Perkhidmatan Eastica Laundry berteraskan "Kepuasan hak milik setiap insan" di mana Eastica Laundry menitik beratkan kepuasan para pelanggan-pelanggannya. Perkhidmatan menggosok Eastica Laundry adalah jauh beza dengan kedai-kedai dobi lain, baju-baju yang di gosok ada yang bau iron panas, ada bau hanggit dan ada bau panas. Tapi di Eastica Laundry, bau-bauan wangi itu akan lekat dari baju, sampai ke ruang kaunter kedai dobi kami. hehe.

Gambar di atas adalah gambar terbaru, 28 helai pakaian yang hendak di gosok telah di hantar kepada Eastica Laundry pada hari selasa malam. Seperti yang di janjikan kepada pelanggan, hari khamis malam baru siap. Seperti semua sedia maklum, hari Rabu kan adalah hari "percutian kami". hehe. Kedai Dobi Eastica Laundry akan tutup setiap hari Rabu. Oleh demikian itu, our cut off time kami pada pukul 10 mlm (Selasa) dan akan di di buat ke hari Khamis Pagi.

Jika anda mempunyai kuantiti yang banyak, jangan bimbang, hantar je kepada kami. Insyallah, kami akan lakukan yang terbaik untuk kepuasan anda. Tiada apa yang lebih baik dari Eastica Laundry.

No comments:

Post a Comment