Advertisement

Popular Posts

Perkhidmatan membasuh & mengering Jersi Sekolah

ADVERTISEMENTS

Jersi Sekolah yang di terima untuk di basuh!
Aha! Seperti sebelum-sebelum ini, Eastica Laundry ada memberitahu kepada semua yang Eastica Laundry ada menyediakan perkhidmatan membasuh Jersi-jersi sekolah. See, kejab je dah ada yang mula menghantar jersi-jersi sekolah mereka kepada kami. Terima kasih banyak-banyak kepada mereka-mereka yang telah memberi kerjasama dan memberi rezeki kepada Eastica Laundry, kami hargai sangat-sangat.

Punyalah kotor jersi-jersi sekolah budak-budak nie. Ada bekas kena pijak, ada bekas budak-budak nie lap peluh mereka. Alahai, kalau baju-baju nie di serah bulat-bulat kepada para ibu, for sure, ibu-ibu mengeluh penat kan? Antara perkara yang di lakukan oleh para ibu-ibu, mereka akan rendam dengan sabun semalaman. Aduhai, jangan di rendam lama-lama, reput pulak fabrik kain tue ibu oit!

Eastica Laundry ingin menasihatkan kepada para-para ibu, kalau lah anak-anak mereka aktif bersukan, nak pulak yang lasak, hantar je baju sukan mereka pada Eastica Laundry. Kami ada special ingredient (uiceh! macam nak main masak-masak pulak!) untuk membersihkan benda-benda kotor di baju mereka. Ingat, baju nie adalah amanah sekolah, anak kita pakai, anak kita dan kita sendiri kena jaganya. Nak-nak pulak, time hujan, aduhai, susah nak kering kan? nak pulak si cikgu nak ke-esokkan harinya. Sakit kepala di buatnya. hehe.

Untuk mengurangkan bebanan ibu-ibu, ibu-ibu perlu bersuara di mesyuarat PIBG, baju-baju sepatutnya di serahkan kepada pihak sekolah. Ala-ala, anak-anak ibu-ibu dah bertungkus lumus mengharumkan nama baik sekolah, why don't sekolah membalas budi baik anak-anak ibu-ibu dengan menghantar pakaian sukan mereka ke dobi Eastica Laundry? Ini dapat membebankan ringan ibu-ibu yang sibuk di tempat kerja dan di rumah.

Untuk pengetahuan semua, kami di Eastica Laundry menyediakan perkhidmatan mengambil dan menghantar untuk kerja-kerja membasuh untuk sekolah di Kuala Lumpur dan Selangor. Kadar di kenakan adalah RM3 sekilo untuk baju-baju sukan atau jersi sekolah.

Jika anda-anda semua berdekatan dengan Ampang, bolehlah walk-in terus ke kedai dobi Eastica Laundry di No. 5, Jalan Lim Swee Hong, 68000 Ampang, Selangor. Kami berhadapan Gereja dan di belakang Spectrum Mall, Ampang. Perniagaan kami bermula dari Jam 9 pagi hingga 11 malam (Rabu tutup). Jika ada pihak sekolah yang berminat atau pasukan yang aktif bersukan, boleh menghubungi kami terus di talian 012 222 4317.

No comments:

Post a Comment