Advertisement

Popular Posts

Perkhidmatan membasuh & mengering Comforter

ADVERTISEMENTS

Comforter Delhi 2010
Oh my god! Kami di Eastica Laundry terkejut dengan comforter dari New Delhi sempena Delhi 2010 Commonwealth Games yang di hantar kepada kami. Bangga kejab sebab one of our customer adalah seorang atlit negara yang sedang meningkat naik. Terasa debaran yang memuncak! Darah mengalir laju, terasa perjuangan mereka benar-benar sekali menusuk di dada, semangat untuk mengharumkan nama Malaysia di persada dunia. Perh! Terbaik wokkk!

Don't worry, Eastica Laundry sentiasa tidak akan disclose nama-nama customer Eastica Laundry. Hehe. Tapi serious, waktu nak basuh comforter nie, memang bersemangat! Mulalah berangan dan terngiang-ngiang lagu Ella - Standing in the eyes.

 

Semangat kan?! Begitu juga kami di Eastica Laundry, walaupun kami tak setanding mereka yang berkebolehan di luar sana, kami hanya mampu mendoakan yang terbaik kepada mereka-mereka yang berjuang demi negara. Serious, we are really proud of you!
Ianya hanyalah impian Eastica Laundry, " ... kalau lah ada lagi atlit-atlit negara yang dapat menghantar baju-baju mereka kepada Eastica Laundry, memang seronok sangat. Sure kami lompat-lompat kat tepi washing machine tue. hehe!". 

Kepada semua sekolah-sekolah sukan di Malaysia, kot kot ada yang membaca, kami adalah peminat anda! Hantar-hantar ler baju tue kat Eastica Laundry ye! hehe. Kami seratus peratus sedia berkhidmat!

Untuk cucian comforter, kami di Eastica Laundry memang menyediakan perkhidmatan mengambil dan menghantar, hanya RM8 sahaja. Boleh hubungi kami terus di talian 012-2224317.

No comments:

Post a Comment