Advertisement

Popular Posts

Perkhidmatan mencuci dan mengering untuk Comforter. RM8 Sahaja!

ADVERTISEMENTS

Antara Comforter yang di basuh hari ini.
Kami di Eastica Laundry ingin mengajak semua penduduk di serata Ampang atau di mana jua anda berada untuk bersama-sama menghantar comforter anda kepada kami. Anda hantar comforter anda hari nie, esok dah boleh ambil. Tak macam kedai dobi lain, kekadang dua tiga hari baru boleh ambil. hehe.

Di Eastica Laundry, kadar untuk membasuh comforter (untuk semua size) adalah RM8 sahaja. Memang membasuh comforter di Kedai Dobi Eastica Laundry yang termurah dari semua kedai dobi lain. So! Apa tunggu lagi? Lets lah hantar kepada kami!

Kawasan-kawasan sekitar Eastica Laundry adalah:
Ampang - Taman Dagang, Taman Baru Ampang, Taman Wawasan Ampang, Taman Kosas, Taman Bukit Indah, Taman Ampang Indah.
Jalan Ampang - Ampang Point, Taman Dato Ahmad Razali, Ampang Jaya, Taman Abdul Razak, Taman Ampang Utama
Pandan Indah - Pandan Mewah, Taman Cempaka, Taman Dagang, Taman Sulaiman, Taman Putra, Tasik Permai.

Jika anda berada di kawasan, sekitar kawasan tersebut di atas yang mahu mengunakan perkhidmatan membasuh comforter atau kata lain, anda sibuk atau malas nak hantar comforter, bolehlah hubungi kami di talian 012-2224317 untuk perkhidmatan ambil dan hantar. Anda kumpul comforter dengan jiran banyak-banyak, then, hubungi kami terus. Kami akan arrange kan masa secepat mungkin untuk mengambil comforter anda, basuh dan keringkan, dan esoknya kami hantar balik ke rumah anda. 

Senangkan?

Ketahuilah yang kami benar-benar berada di tengah-tengah anda. Kami merupakan sebuah kedai dobi yang mesra pelanggan dengan perkhidmatan membasuh yang paling cepat sekali. Tepuk dada, tanya selera. Mahu seribu daya, tak mahu seribu dalih. so, takpayah banyak tanya, hantar saja lah! hehe.


No comments:

Post a Comment