Advertisement

Popular Posts

Perkhidmatan mengosok Langsir. Hanya RM5 sehelai

ADVERTISEMENTS

Langsir yang sedang di gosok. Berasap-asap lagi.
Ramai yang mula menghantar langsir ke Eastica Laundry nowadays. Kalau anda nak tahu, mengosok langsir nie bukan perkara yang mudah. Lebih-lebih lagi langsir-langsir yang jenis lincin. Alahai, cerewet sungguh nak mengosoknya. Mengosok langsir kena gosok dengan stim Iron dengan kepanasan Iron yang sederhana. Kalau Iron panas sangat, mahu berlubang langsir tue. hehe.

Kami di Eastica Laundry ada menyediakan perkhidmatan mengosok langsir dengan kadar terendah iaitu RM 5 sehelai. Harga memang berbaloi dengan kerja. Ada ke orang tahan dengan kepanasan? huhu. Hanya kami sahaja yang mampu melakukannya. Tak perlu rimas dan tak perlu rungsing. Hantar kepada kami, tahulah kami "kerjakan langsir-langsir tue!". hehe.

Kepada pihak sekolah rendah dan menengah, office-office, butik pengantin dan catering, restaurant-restaurant atau penduduk-penduduk perumahan yang dekat dan jauh, jika anda berminat untuk menghantar atau ingin memberi tender membasuh kepada kami, boleh lah menghubungi kami di talian 012 222 4317. Untuk kuantiti kecil, boleh lah walk-in terus ke kedai dobi Eastica Laundry. Kami betul-betul terletak di tengah-tengah  Ampang.

No comments:

Post a Comment