Advertisement

Popular Posts

Flyers Promosi Jom Jimat!

ADVERTISEMENTS


Mungkin ramai di luar sana masih ternanti-nanti akan flyers yang akan tiba di depan pintu pagar rumah mereka, letterbox dan di cermin kereta masing-masing kan? Insyallah, anda semua akan terima risalah ini tidak lama lagi.

Risalah flyers secara besar-besaran akan di lakukan oleh pihak Eastica Laundry. Sebanyak 6000 helai flyers telah siap di cetak dan hanya menunggu masa yang sesuai untuk di edarkan kepada sekitar penduduk Ampang. 

Kesian Eastica Laundry, flyers yang di keluarkan sebanyak 2000 helai sebelum ini telah di tipu oleh maildrop company. Takde satu flyers pun di terima oleh penduduk sekitar. Lepas nie, kena hati-hati. Orang yang nak kaya cepat, macam tue kot cara nya. Kononnya flyers telah di edar, bila pihak Eastica Laundry dan kawan-kawan lain buat random check, takde pun flyers di edar. Malang sungguh.

Berbalik kepada cerita flyers, promosi jimat nie akan berkuat kuasa sampai bila-bila. Eastica Laundry ingin menekankan kepada semua pelanggan-pelanggan, kadar yang tertera di flyers Eastica Laundry memang kadar yang teramat murah di Malaysia. Tak caya? Carilah dobi lain yang boleh compare dengan Eastica Laundry.

Jika ada yang ternampak di Internet atau dapat flyers ini, jangan lupa beritahu kawan-kawan yang lain ye. Harga runtuh tuh! hehe.

Jika anda ada persoalan, boleh hubungi kami di talian 012-2224317.


No comments:

Post a Comment