Advertisement

Popular Posts

Perkhidmatan mencuci dan mengering untuk masjid/surau/madrasah

ADVERTISEMENTS

Eastica Laundry menyediakan perkhidmatan untuk membasuh dan mengering untuk pihak Masjid/Surau/Madrasah di seluruh Kuala Lumpur dan Selangor.

Eastica Laundry percaya, setiap apa yang di usahakan dengan hati yang terbuka akan sentiasa ada kebaikkan kelak. Pengangkutan untuk ambil dan hantar untuk basuhan sejadah, telekung, langsir, kopiah, alas meja dan alas kaki adalah percuma. Perkhidmatan pengangkutan percuma yang di sediakan untuk pihak masjid/surau/madrasah itu adalah ikhlas dari kami di Eastica Laundry.

Tiada siapa yang ambil peduli tentang kebersihan. Manusia hanya tahu memikirkan tentang diri mereka dan tidak penah menghiraukan tentang orang lain. Hanya segelintir pihak tertentu yang mempunyai akal yang waras yang akan perasan benda-benda yang remeh temeh seperti ini. Eastica Laundry memang prihatin terhadap isu-isu kebersihan. Ingat! kebersihan itu melambang sesuatu perkara dan ianya terlalu subjektif.

Jika ada pihak Masjid/Surau/Madrasah yang berminat, bolehlah menghubungi kami di Eastica Laundry di talian 012 222 4317 untuk sebut harga yang amat rendah berbanding dobi-dobi lain.

No comments:

Post a Comment