Advertisement

Popular Posts

Promotion Eastica Laundry 2010!

ADVERTISEMENTS

 
Pada mereka-mereka yang gemar menghantar pakaian untuk di basuh ke dobi. Jangan lepaskan peluang keemasan ini. Tiada kedai dobi setanding Eastica Laundry. Jika anda seorang regular customer, anda sepatutnya di hargai! Kami di Eastica Laundry melayan anda seperti seorang Puteri Dan Putera. Tiada harga setanding kami. Percayalah, baju kami, wangi-wangi belaka. Kami mementingkan kebersihan dan anda semestinya puas sebagai pelanggan kami.

Kami terletak di belakang Spectrum Ampang. Berhadapan dengan Gereja Ampang. Jika sekali anda dtg ke kedai dobi kami, anda akan sentiasa merindui layanan kami. Trust me, there is no one will say Hi when you open the glass door, Only Us!

Langgani package bulanan istimewa dobi kami untuk cucian biasa. Harga adalah seperti yang berikut.

RM 25 sebulan untuk 15kg basuhan. RM1.65/kg dan anda jimat RM5.
RM 30 sebulan untuk 20kg basuhan. RM1.50/kg dan anda jimat RM10.
RM 40 sebulan untuk 30kg basuhan. RM1.33/kg dan anda jimat RM20.
RM 50 sebulan untuk 40kg basuhan. RM1.25/kg dan anda jimat RM30.

FAQ
How to subscribe the package?

Walk-in to Eastica Laundry Shop at Ampang. Select your desire package, pay the amount, write down your details (name & mobile no.). Done!

Let say got balance, can it be carried forward?
No. The balance is forfeited.

How to check the balance of usage?
It will stated on "your last white receipt" whenever you collect your laundry items.

Can reload the credit when reached the limit?
Yes, but not to exceed the calender. We recon you to change the package.

Note: Please do not hesitate to get consult from our representative about your doubts. Cheers!

Keputusan di tangan anda, mana yang lebih menguntungkan?  Serious, kebanyakkan orang gemar membuang masa dengan iron dan membasuh. kenapa tidak hantar kepada dobi kami? Masa yang terluang tue adalah masa yang terbaik untuk anda berehat dan digunakan untuk perkara-perkara yang lebih berfaedah bersama family, teman dan rakan-rakan tercinta. Apa tunggu lagi? Jangan rosakkan tangan anda dan jangan kerahkan tenaga anda dengan melakukan kerja-kerja membasuh tue! Buat kasar tangan je! Let's lah beramai-ramai hantar ke Eastica Laundry!


Oh ye, pada mereka-mereka yang ingin membasuh bagi pihak sekolah, hotel, motel, restaurant, office atau masjid, boleh menghubungi kami terus ke 012 222 4317. Harga memang terbaik dari ladang lah. Takyah pening kepala fikir pasal benda nak basuh nie. Serah bulat-bulat pada kami. Tahulah kami handle. hehe.

No comments:

Post a Comment